Firma deklaruje, że prototyp nie będzie nigdy masowo produkowany, ma jedynie pokazać jak efektywny może być pojazd zasilany przez akumulator.
X1 osiąga prędkość 100 km/h w czasie poniżej 3 sekund (sic!).
Na załączonym wideo zaprezentowany jest test porównawczy samochodów X1, Ferrari i Porsche
Dane techniczne:
- 3-phase AC induction motor, ~250hp at the wheels
- 182 ft lbs torque at the motor shaft, from 0 rpm to 6,000 rpm
- 13,300 rpm rev limit
- Curb weight: 1,536 lbs
- No clutch; single gear ratio 8.25:1
- Quaife limited slip differential
- Alcon front calipers, 4 piston
- Dymag Magnesium Alloy wheels
- Inboard Bilstein race dampers, Eibach 2-stage springs
- Steering: rack and pinion, 1.5 turns lock-to-lock
- 25 kWhr lithium ion battery pack
- Przyspieszenie, 0-60 mili: 2.9 sekundy
- 1/4 mili: 11.6 seconds
- Maksymalna prędkość: 104 mph (ograniczona elektronicznie)
- Maksymalny zasięg w mieście: >100 mil
- Ładowanie: 100-250V 50 lub 60 Hz.
- Zużycie energii: 200 WHr/milę w mieście, ekwiwalent 170 mpg
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz